Kekmez Aydın ılgın ve ezgi roza gülden asla memnun kalmadım doktor doktor gezdim en iyisi mahmut erdemoğlu dikişsiz çok güzel bir normal doğum yaptım sayesinde tavsiye de ederim
Bfhvcffesra Kekmez ben mahmut hocaya hiç gitmedim gidenler sunu söylerdi çok ilgi yok tur diyodu pınar var bak o iyi
Kekmez Bfhvcffesra ben çok memnundum normal doğum yaptım epizyotomisiz ve hiç ağrım sızım olmadı mahmut hoca doğum sırasında da çok rahatlatıyor insanı