Zereniim adenimm_ hazırlıklar %90u tamam normal doğum istiyorum 40a kadar bekleriz dedi doktorum ama sanki erken gelecek gibi geliyor
_Ceyda_ Uygulamaya göre son 26 fakat 00.00 itibarıyla 36+2 oldum. Çarşamba günü çatı muayenesi var doğum şekli karar verilecek. Her şekilde de 38de yatış dedi doktor 😁