35+1 im ben de. Sağdan sola, soldan sağa dönerken müthiş bir ağrı var bir süredir. Çatı ağrısı mi bilmiyorum.. Ama toplanma sertleşme ile ilgili yorum yapamıyorum ayıramiyorum çünkü, yani normal bebek hareketinden farkı ne acaba 😒 İlk doğumum erkendi. Hiçbir belirti yaşamadan doğurdum diyebilirim. Bu gebeliğim ilk gibi deneyimliyorum bu yüzden ❣️