Ebruli_08 benim geceden sancım vardı ama ben bilemedim 10dk ya bir sancı giriyordu bende hiç anlamadım sabaha kadar sürdü sabah kalktım kanamam vardı hastaneye gitti doğum başlamış dedi heran doğurabilirsin dediler dikiş atacaklardı rahim ağzına ama bebek inmiş doğdu doğacak yani oyüzden atamadılar normal bi şekilde sancıyla doğurdum dikişim hicbişeyim olmadı bebek oksijensiz kalmış biraz 2 kere kalbi durmuş 2 saat yaşadı sadece yavrum :(