Ebruli_08 Kızlar adetime 3 gün kala kahverengi pembe karışık leke geldi o gün erken gebelik testi yaptım ama tek çizgi çıktı.Dün adet başlangıcım dı ama cuma gününden beri hiç bişey gelmiyor sadece akıntı var böyle olup da daha sonra pozitif çıkan var mı
Biranneikibebek_ Ebruli_08 adetime 10 gün kala kanama oldu ilk gün açık pembe şeklinde sonra kahverengi devam etti iki gün 6 gün kala gittim kan verdim ultrasona girdim kist ve enfeksiyon göründü bende neler yapmadım soğan kürleri vs röntgene girdim hacamat oldum ilaç kullandım Allah ol dedikten sonra onun dünyada nasibi varsa hiç bir şey engel değil adetim üç gün geçti ara ara olurdu önemsemedim o gece emara girecektim kardeşim dayanamamış test almış onun zoru ile yaptım ki şaka gibi bebek var ❤️ o yüzden bekleyin 12 gün sonra bile pozitif çıkan duydum
superstar_00 Ebruli_08 Merhaba adetime 4 gün kala test yaptım silik çizgi çıktı sonraki gün yerleşme kanaması oldu.
smeyyeav Ebruli_08 6 güne kadar olanlar dan mı yaptın testi ben adetime bir gün kala omu kullandım dogru sonuç verdi
sacmalamakizim Ebruli_08 lekeden ertesi gün sonra, test yaptığımda çok silikti çizgi, bir daha test yapın bence 😊
Sosyalciniz Bat 7 haziran. 1 haziranda test yapmıştım negatif çıkmıştı. Şimdi adete 3 gün kala hafif bir kanama yaşadım çok korkuyorum acaba bebek vardı da zarar mı gördü 🥹
Sosyalciniz Ebruli_08 inşallah beklediğimiz sonucu alırız yarın test alıp yapacağım siz de yaparsanız burdan haberlerinizi bekliyorum ☺️
Ebruli_08 Biranneikibebek_ yaa ne güzel 🥰 bekliyorum bakalım hayırlısı ne ise o olsun 🙈 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🩷
Sosyalciniz Ben az önce erken test yaptım negatif çıktı😔 2 gün kaldı regle bebiş olsa çıkardı herhalde testte
Ebruli_08 Sosyalciniz canım dur bakalım bazıları adet günü yaptım öyle pozitif çıktı demiş belki adet günü çıkar bilemezsin
Ebruli_08 Sosyalciniz ben daha test yapmadım 3 gün geçti adet günümün üstünden yarın sabah yapacam hayırlısı ne ise o olsun
Seyma5050 Sosyalciniz benim adet günü çıkmıştı önceki gebeliğimde.Şimdi benimde adete 2 gün var yaptım negatif çıktı adet günümü bekliyorum 🤲🏻
Sosyalciniz Ebruli_08 inşallah ya çok moralim bozuldu 2 yıldır bekliyorum herhangi bir olumsuzluk da yok diyor doktorlar neden olmuyor anlamıyorum