Gamze58 farkında olmadan sizde aynı şeyi yapıyorsunuz arkadaşım :) elbette herkes aynı acıyı yaşayacak diye birşey yok... sizde çok ağrılı oldu kesin anestezi isteyine çevirmişsiniz olayı ..
Doğum hikayeleri paylaşanlarada aynı tepkiyi verelim o zaman🤨🙄🙄 herkes ne yaşadıysa ona iyi diyor öyle yapın diyor kimse tıbbi bilgisini paylaşmıyor burda tecrübesini paylaşıyor... ben devlet hastanesinde 10 kişilik gurupları ardı arkasında alacak şekilde sıraya girip çekildim by rahim filmini ve 2 defa tekrarlandı bu işlem içlerinde en kötüsü bendim öyle deyim :) oda ilkinde korkudan tansiyonum düştü sanırım betim benzim attı ama işlemden olmadığına eminim zira ağrı benim adet ağrımın yanında bile sivri sinek ısırığı gibi kalmıştı... isim vermemişsiniz ama kimseye inanıp inanmamak gibi bir niyetim yok bebek sahibi olabilmek için çok işlemden geçtim ağrı eşiği çok düşük bir insanım herkesin hoplayarak çıktığı operasyonlardan sürünerek çıktığımda oldu kimsenin acısınıda bu yüzfen asla küçümsemem... ama az çok tecrübem var devlette kasap gibi sıraya soktular bizi 10 kişi😁 arka arkaya... tek kendi tecrübemide yazmadım... şöylede birşey var gerçekten insanları korkutmanında bir anlamı yok doğum hikayesini bile biraz kötü geçti diye anlatanlar burada topa tutuluyor moral bozmayın diye... rahim filmi bunların yanında çok basit bir işlem kalıyor bunu kabul etmek lazım... hepimiz sağ salim ağrısız sızısız sağlıkla doğururux inşallah ♡