Neylin canim tupler acilsada acik kalacaginin garantisi olmuyor maalesef tekrar tikanma olasiligi cok yuksek. Doktorum ilk rahim filminden sonra bana oyle demisti. Cok sukur bizde tup disinda sorun yoktu. Tuplerimde de spazm varmis yani tamamen tikaniklik yokmus. Gelip giden kramplar gibiymis. Tup bebekle hamile kaldim 1 haftaya insallah kalp duymaya gidicez.