CmreKsidar şuan tam olarak aç mı? Bizimki de az önce ağlama krizine girdi, birkaç kere denedim emmedi. Şimdide ağlayınca mama yapayım dedim. Mamanın soğumasını beklerken hala ağlıyordu. Bi verim bakalım memeyi ne yapacak dedim. İlk önce ağladı. Sonra bi 5 dk kadar emdi. Şimdi de Uyu kaldı memede. Bi de öyle denesen. Tam acıksın öyle versen. Tabi sabretmesi zor aç olduğunu bildiğin için ama dayanmaya çalış. Ben yarın doktora gideceğim soracağım bu durumu bakalım ne diyecek