CmreKsidar aynı durumu bir süredir bende yaşıyorum, bir çok pozisyonda emzirmeyi denedim ama pek bir faydası olmuyor. Max 1 dk emip ağlamaya başlıyor, sonra tekrar memeyi arıyor, tekrar tutuyor tekrar ağlıyor. Diğer memeye geçiyorum bi süre onu da emip aynısını yapıyor. Bende 2 3 kere mama veriyorum günde. Henüz bir çözüm bulmuş değilim. Bu arada bizde 2.5 aylığız, bende yarın rota aşısı yaptırcağım. Umarım daha kötü olmaz 🙏🏻