NewMom___ @Prensesannesi14 erkek ismini evlendikten sonra eşimle devamlı aa bak şu isim nasıl bu isim nasıl öyle böyle bulduk iki isim birini o diğerini ben içimize de baya bi sindi ama kız da yok sinmiyor sinen de konmuş oluyor ya da ortasını bulamıyoruz ama çok zormuş isim belirlemek 😂😂
Prensesannesi14 NewMom___ evet wala zor daha hamilelikten önce aslında dediğiniz givi insan beğendiği isimleri not almali 😁
Elif_p Prensesannesi14 valla ben kücükken pembe dizilerden esinlenip barbi bebeklerime bu ismi verirdim cok severdim 🙂anlamı güzelmiş evet diyorum ya canım herkes kendince kendine göre yorumlar bu isim meselesini herkesi memnun edemezsin bu yüzden kendi içinden geceni koy senin cocugun senin kararın
Hizligonzales Prensesannesi14 ayh ne alakasi var ya onemli olan Kuran’da gecmesi degil ki anlaminin guzel olmasi ve caiz olmasi onemli kuranda gecipte anlami cok kotu isimler var yani siz bakmayin onlara sacma sapan bilgisiz insanlar.
Prensesannesi14 Hizligonzales aynı düşüncedeyiz wallah artık soranlara söylemiyorum bile uğraşamam onlarla
Hizligonzales Prensesannesi14 aynen bosverin banada surekli ne bicim isimler koyuyosunuz turk ismi koyun kuranda gecen isim koyun oglana acayip isim koydunuz kiza bari duzgun koyun diyolar ben direk diyorum valla sizi ilgilendirmez bilgisiz oldugunuz burdan belli benim koydugum isimler turk ismi karismayin deyip geciyorum.
[silindi] Prensesannesi14 en guzeli isme karar vermedik diyip gecistirmek her kafadan ayri ses cikiyor yoksa. Bana esimin annesinin ismini mi koy diyen dersiniz yok iki isim olmali tek olmaz mi dersiniz kuranda gecsin diyen mi ohooo her kafadan bi ses hayir fikir de sormuyorum ama birden basliyolar nasihate nutuk atmaya sizene de denmiyo hi hi tabi evet diyip geciyorum kalp kirmamak için.
CmreKsidar Prensesannesi14 2 buçuk aylık kızımın adı Linda 🌸 İspanyolca güzel demek birde Rodos’ta kendisine tapılan tanrının kızının adı( mitolojik)
Prensesannesi14 [silindi] siz nayifliginizi bozmayın aynen öyle en son doğumdan sonra da aniii oldu de geç 🥰
Elisanne Prensesannesi14 Her isim kuranda geçecek diye bir durum yok önemli olan anlamı güzel olan bir isim vermek. Ben de lina ismini duymuştum. Linda bir kaz cinsi ismi ☺️
elifcicek_07 Ay Allah bunları kahretsin ya! Benim de oğlum Doruk o ne öyle at ismi dediler. İnadına koydum sana güzelse onlara ne diyeceğim ama illa kafaya takılıyor yaa bende çok üzülmüştüm
Prensesannesi14 elifcicek_07 at onların kendi çocuklarının ismidir doruk çok güzel ağır böyle bence ay neden insanı sinir ediyrlar kursahinda bırakıyorlar ne kadar takmayacam desek de insan üzülüyor arkadaşım doğum yaptı oğlunun ismi doruk efe gayet de güzel yani
qwer890- Prensesannesi14 benim kızımın isminin kökeni Alman. Araştırmıştım anlamı güzel olan isimlerin koyun diyordu. Hatta Kuranı Kerim de Hüseyin ismi geçmiyor ama Peygamber Efendimizin torununun ismi. Aleyna olsun Ecrin olsun Kuran da geçiyor ama maalesef anlamları iyi değil. Araştırmak ve anlamı güzel isim koymak bence daha mantıklı.