Serenn16 devlet açlık toklu yapmıyor ikinis olarak görüyor bana açık bir şekilde böyle söyledi. Bende istemiyordum ama 2 taraflida olduğu için yaptırdım. Şükür sonuç negatif çıktı. Şeker yüksekliğide ve karbonhidrat fazla tüketiminde karnında ki su oranı artiyor ve doktor diyet öneriyor.