Diidosd 1prensesimm hmm anladım. Canım. 39 haftaya giriş yapmadan evvel. Biraz dhaa idare edebilriim diye düşünüyorum. Alıştık nasılsa. 37+6 dayız bu kadar dayandık biraz daha dayanabilirim diye düşünüyorum