Pinklove Tirasnasibe benim bi ara vardı bezdirici akıntılar. 2 aydır kesildi artık kuruluk başladı bu sefer🥲
Diidosd Tirasnasibe 37+5teyiz hala devam ediyor hatta artarak 🤦♀️. Afedersiniz ama. Günde 3 4 5 defa üç çamaşırı değiştirmekten bıktım o kadar yani
nurr0101 Tirasnasibe Gebelikte akıntı kesilir diye düşünmüştüm ta kii kadın doğum polikliniğinde staj yapasına kadar. Şuan 31+3 üz ve akıntım hâlâ devam ediyor
Sevval0308 1prensesimm hamilelikde ped onerilmiyor canimm tabi.yine sizin kararinizonun yerine kağıt havluyla felan destekleyebilirsiniz
Minaesra Sevval0308 kağıt havlu daha kötü 😅 ya her gün iç çamaşırı değişilmedi yada pamuklu bez öneriliyor. Doktorum eşinin eski atleti varsa ondan kes kullan demişti 😂
Sevval0308 Nidabade valla benim gibi bir saatte üç kere felan lavaboya gidiyorsan kağıt havlu çok iyi her gittiğinde değiştiriyorsun😂😂pedde tembellik yapabiliyor insan
Sevval0308 Minaesra ya eskiler hep bez kullanırmis zaten ama bana temiz gelmiyor onun için kağıt havlu dedim ;) zaten hergun iki kere felan iccamasiri değiştiriliyor maalesef
Sevval0308 Melodimm tembellik edip değiştirmeme durumu olunca zaten pedler atık maddelerden yapılıyor onun için cnm
Busra--54 Tirasnasibe hamile kaldım vardı 35+1 hala var gecmiyo geçmek bilmiyor bazen artıyor bazen azalıyor sadece