Bet1 aselirmak3406 sancin da var kuzum bol bol su iç birde ilaçlar dışında benimde sancım çok oluyor 18. Haftalardan beri 2cm de acilmam var. 34+0 oldum çok şükür. İlaçlarını kullan sürekli yat dinlen günde mutlaka 4 lt su iç iyi geliyor
aselirmak3406 Bet1 sezeryanla alınabilşr onu bekliyoruz nefes darlığım var nabızda iyi değil düşük sürekli o yüzden biraz korkuyorum
Bet1 aselirmak3406 nabzını çok göremedim canım. Ama kendini strese sokma hafta olarak yaşam sınırını geçmiş bebeğin inşallah biraz toparlayincs kavuşursunuz. Belki de hiç doğum olmsyacak sakinleyecek bebek sen güzel düşün güzel şeyler olsun 🌸
aselirmak3406 Bet1 sağolun Allah razı olsun inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde alırız evlatlarımızı kucağımısa😊