aselirmak3406 Kusama isal karın ağrısı geçe 3den beri cekiyorum ayrıca çocuk sürekli kasılıyo ama sancı gibi hissetmiyorum midemde bi baskı var gibi yaşıyanlar varmı acaba
Mutluemos aselirmak3406 5 gündür perişanım hastaneler hep aynı şikayette ilçede oturduğum için hastaneye geçer umuduyla geç gittim hata yapmışım imkanınız varsa gidin lütfen gözükün Rabbim evladınızı size bağışlasın
Guz06 Salgın var sanırım , 2 gün önce ben öyleydim bir kaç gün sürdü , karnım çok ağrısı ishalle birlikte , şuna iyi gibiyim şu içiyorum bol bol doktorum salgın var dedi ama tahlil yaptıramadım
Havvaca Bende bugün 31 haftalık oldum. İshal bende 2 haftadır ara ara var öyle düşürecek boyutta değil. 3. Trimesterda normal olduğunu biliyorum ama seninki pek normal gibi değil canım bir görün Dr a ♥️
aselirmak3406 Havvaca ishal çok yok ama sancı gibi arda karnım kasılıp bırakıyo bağıracak duruma geliyorum
Havvaca aselirmak3406 benim yatakta dönerken oturup kalkarken anlık bıçak saplanmasi gibi sancılarım oluyo ama uzun sürmüyor Allah’tan. Çok şükür onun dışında bir sorun yok ama bebek kendini çok toplamaya başladı benim. O normal mi bilmiyorum
Mutluemos aselirmak3406 ay çok geçmiş olsun şuan nasılsınız ne diyerek yatış yapıldı Rabbim yar ve yardımcınız olsun evladınızı size bağışlasın
aselirmak3406 Mutluemos sağolun Allah razı olsun mide ağrım ve çocuk cok toparlanma ya başladı mideme baskı yapıyodu nst de sancı cıkıyo ama ben histemiyorum şuan bekliyorum
Mutluemos aselirmak3406 acilma falan yada enfeksiyon var mı bebisin durumu nasıl Rabbim şifa versin inşaAllah
Bet1 aselirmak3406 makinede yazıyor canım iki tane sayı ya da çıkan kağıdı çek at bı bakalim kaç çıkıyor
Bet1 aselirmak3406 sancin da var kuzum bol bol su iç birde ilaçlar dışında benimde sancım çok oluyor 18. Haftalardan beri 2cm de acilmam var. 34+0 oldum çok şükür. İlaçlarını kullan sürekli yat dinlen günde mutlaka 4 lt su iç iyi geliyor
Mutluemos aselirmak3406 kaç haftaliksınız Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşaAllah sağ salim sağlıkla vaktin de kucağınıza almayı nasip etsin