Servikal birmeleginannesi_ ne zaman mi odak noktandan çıkardın öyle hamile kalıyorsun sürekli gez eğlen kafanı dağıt ben iki sene bekledim ilk düşüğümden sonra allaha sığın
birmeleginannesi_ Servikal bende çok umitsizlestim bı kayıp yaşadım şimdi olmuyo ya acaba hiç olmicak mi diye düşünüyorum artık :(
anneoluyoruuumm16 birmeleginannesi_ valla yuksekken kaldım maşallah. Umudunu yitirme rabbim varken kimse yok o ol dedikten sonra herşey olur
birmeleginannesi_ anneoluyoruuumm16 öyle tabiki rabbim biliyo herşeyi rabbim bana nasip etsin canım çok istiyorum :(
ElaytA birmeleginannesi_ olur insaallah canim elbet zamani vardır ben oğlumdan 12 yıl sonra şimdi tekrar hamileyim. Dualarım seninle güzel haberler insaallah 🤲
Servikal birmeleginannesi_ herşey allahtan bi sefer hamile kaldıysan yine kalırsın insanlar bana derdi inanmazdım gerçekten öyle dik dur kafanı dağıt aktivite yap seni hamilelik konusunda üzen inciten insanlarla sakın yan yana gelme bi müddet
birmeleginannesi_ Servikal işte çevremde sürekli bunu vuruyo kimi kiloma laf yapiyo kimi zor diyo çok zorlu bı surec geçiriyorum 🥺