birmeleginannesi_ CRP yüksekliği enfeksiyon dan kaynaklanıyor. Bu süreçte büyük ihtimalle bir antibiyotik başlanacaktır. Ama hekimine gebelik düşündüğünü iletmelisin. Antibiyotik kullandığın için gebe kalman imkânsız değil elbette. Allah bilir. Kendinize çok dikkat edin, geçmiş olsun.