Canım bi sakın ol, üzme kendini, sen iyi ol ki bebeğin senden güç alsın, 700 gr doğan bebisleri bile yasatiyorlar çok şükür. Once Allaha sonra da doktorlara emanet et, duanı et, pozitif düşün. Sen kendini toparla. Allah korusun sütün kesilir. Bir an önce sağlıkla kavusun inşallah 🙏🙏