anneoluyoruuumm16 32. haftaya geldim hala bu hapı kullanıyorum midem de bir sıkıntı oluşturmadı ama çok kustuysanız eğer mide özsuyu yukarı çıkmaktan midede sıkıntı oluyor o yüzden ağrıyor olabilir bunun için ayrıca doktora danışın ben çok kustum için midem de ülser çıkmıştı onun için hap kullanmıştım pirilamla alakalı değildir yani