K11 minikcivcivim Canım vajinaya bir çok ürün sürmek daha kötü sonuçlara sebeb olur bir çok kez mantar geçirmiş biri olarak söylebilirim ki ph değerini bozarsın. Sık çamaşır değiştir yüksek ısıda yıka ve ütülemeden giyme çok zor biliyorum ben dayanamayıp kaşımiştim ve kanatmıştım ev yapımı yoğurt varsa daha iyi olur yoğurt ye faydası oluyor.
Ulvana minikcivcivim sonra nasıl oldu bebeyiniz? Bende de var idrar yolu enfeksiyonu.hemde mantar ne yaptımsa geçmiyor
minikcivcivim Ulvana bir süre küvezde kaldı ama ben erken doğum yaptım ciğeri gelişmemişti enfeksiyon da etki etti ama en büyük sebebi ciğerinin gelişmemiş olmasıydı çok şükür suan iyi canım 2 yaşına girecek endişe etme inşallah saglıkla gelir yavrun❤️
Ea13334 minikcivcivim valla ben elimden geleni yaptım ama doğurmak üzereyim hala çekiyorum iç çamaşırlarını pamuklu seç bide ütüleyerek giy belki faydası olur
minikcivcivim Ea13334 inan ki bende öyle yani ütü olsun gerek ayrı yıkamak olsun hepsinş yaptım ama yok geçmiyor ve şey dedi dahiliye doktoru antibiyotiği bırak bana 4 haftadır sürekli antibiyotik verdi kasım doğum antibiyotik de arttırır dedi bugün içmedim bir tık daha iyiyim sanırım 😕
bet9093 Ben kendimde şunu farkettim şekerli, hamurisi vs. Şeyler tükettikce mantarim başlıyor. Şu sıralar bıraktım bunları ve bol su içiyorum bitti sayılır.
minikcivcivim bet9093 valla bende önünü kesicem bende aynı şeyi düşünüyorum şeker de etki ediyormuş bugün doktora gidicem artık dayanamaz hale geldim dua edin bana da iyi bşr doktor denk gelsin inşallah ilaçlarla geçer ya 🤲🏻🤲🏻
minikcivcivim Tufan_aras bugün aldım sa bir şey sorucam kullanmaya sa başladım ama sürünce yanma oluyor normal mi aşırı derede de hemde
minikcivcivim Tufan_aras yani dayanabilirsem sürmeye devam edicem ama kalbim duruçay gibi acı veriyor ya rabbim inşallah bir an önce geçer yaa.
Mehtapp42 minikcivcivim bem hepsini kullandım mantarı idrar yolu enfeksiyonu ile karıştırıp hep antibiyotik verdiler bana en son bu fitil hem akıntıyı hem kaşıntıyı anında kesti
minikcivcivim Ulvana hiç kafana takma canım bizde oldu ama sende de olacak diye bir şart yok yani her ay düzenli olarak kontrollerine gidersen saglık ocagı enfeksiyon gördüğü zaman hemen monuroul şase veriyor onun etkisinde bir hafta sürüyormuş. bizim durumu kafana takma canım 🤲🏻🤲🏻
Ilba_34 minikcivcivim bir ebe tanıdığım nioli yağını iç çamaşırına damlatmamı söylemişti kaşıntı yanma olursa diye bende şuanlık olmadı ama onu da deneyebilirsiniz
minikcivcivim Ilba_34 onu sa alacam canım inşallah biraz tahriş var o hafiflesin onu bekliyorum eczanelerde bulamam değil mi ?