Simay13 Asel-2023 bende aynı düşüncedeyim ama valla 4 ve üzeri doguranlarda var. Onlarada ayrı bir hayranım😁😁
GokcSmt Brnnr_34 istersenız bır ozel doktorla gorusun acılıyet derlerse sezeryana alabılıyolar ıstegınıze gore
sedanur__keklik Brnnr_34 normalmi oldu sancilarin mi geldi canım şuan bende 40 haftaligim nstde hafif sancı çıktı ama açılma yok nasıl doğurdun?
Brnnr_34 sedanur__keklik benım Acıl sezeryanla oldu damarım catlamıs bebegın suyuna kan karışmış o yüzden dırek sezeryan oldum yoksa normal olucaktım
Sevdebayraktarr Bende 41+1 im 2 gün önce nişanım geldi parmak ucu kadar açıklığın var dedi doktor hafif hafifte nst de sancı çıktı ama bekliyorum hala kasık ağrım dışımda bişeyim yok