Brnnr_34 bence doğum şeklini değil hayırlısı olanı olsn dıe dua edin… Korkutmak istemiyrm ama doğum çok farklı birşey ve atyrm olymsz bir durum karsıdında sezer yan bile olablyr insan.. Sonra çok şükür dıo saglıkşa kavstmya hiçbir anlamı yok hangisnnn olduğunun çünkü sonuç aynı annesin. 🥰