Merveincim çook teşekkürler uzun uzun yazmışsınız 💕 henüz çatı muayenem vs olmadı zaten eğer bir risk görülürse tabiki sezeryan olacağim ama doktorum normal destekçisi ya 4 kgda olsa doğurturum der belki her halükarda ama yine de çok kesi vs olur mu diye korktum çünkü bende denerim yani :D
Damla
Oh maşallah ya acaba doğum için farklı şeyler yaptı mı?
Mrvsmt2502
Cok sevindim güle güle büyütün bebeğnizi❤️ siz neler yaptınız bu süreçte? Sanırım biraz şans işi, açılma vs iyi ilerlediği sürece akıp gidiyor