elifayvaz1_ benim zaten ilk doğumum sezaryen olduğu için gene sezaryen olmak zorundayım. Ama doktorda sezaryan şart ve kan bulmanız lazım demişti canım. Senin ilk mi genelde ilk sezaryen olanlarda 2. De plasenta aşağıda olma sorunu daha çok oluyor dedi doktor