Mutluanne-23 Bsra_0105 yok hayır kan sulandırıcı kullanmiyorum vermedi ben direk rahime yerleştiriyorum doktorum içersen çok baş dönmesi olur diğer türlü yapınca hiç bi yan etkisi yok
Zmkk0000 Bende ilk baştan beri kullanıyorum hemde 2 şer tane kan sulandırıcı iğne ve ilaç da kullanıyorum yanında pıhtılaşma sorunum olduğu için Progestan aşırı iyi bi ilaç düşük önleyici ondan içiniz rahat kullanabilirsiniz
Yazgulu62 Bsra_0105 bende 6.haftadan berı kullanıyorum hala devam edıyorum sabah aksam fıtıl seklınde bende duymadım pıhtılasma yaptıgını ama zaten bende pıhtılasma oldugu ıcın sanırım hem ıgne hem hap kullanıyorum
znkara Bsra_0105 ben kullanıyorum kanamam vs yok ocak ayında kimyasal geçirdiğim için tedbir amaçlı yazdı doktorum pıhtılaşma konusunda bilgim yok ama öyle birşey olsa doktor mutlaka söyler ya da ek ilaç yazardı
ayanarta1 Bsra_0105 bende sadece progestan kullanıyorum kan sulandırıcı pıhtılaşma ihtimali olanlar için olabilir. Progestanla alakası olduğunu düşünmüyorum
elifayvaz1_ Bsra_0105 Merhaba ben de progestan kullanıyorum 16. Haftadan beri şuan 21 haftalık bende plasenta aşağıda olduğu için kanama olmuştu o yüzden vermişti doktor günde iki defa kullanıyorum herkes bir defa kullanıyorum dediği için biraz korktum şuan ama doktor öyle verdiği için en başından beri öyle kullanıyorum
Bsra_0105 elifayvaz1_ sizde durum daha Farklı olduğu için günde iki kez vermiş olabilir o da normal. Benim doktorum 100 mg sa günde iki kez 200 mg sa günde 1 kez kullan dedi mg da önemli sizinki 100 olandan olabilir
elifayvaz1_ Ebus2045 peki ne için kullanıyorsun canım doktorun bir bildiği vardır diye düşünerek rahatlatıyorum kendimi
Mine9166 mhmtsmy pıhtılaşma için yapılan testte çıktı bir genim homozigot bir genimde heterozigot çıktı
Ebus2045 elifayvaz1_ canım 11. Haftada çok yoğun kanama yaşadım 18. Haftaya kadar sebebini bulamadılar ama ben kanama yaşamaya devam ettim en son bı uzmana gittim plasentanin rahime yakın olduğunu söyledi ilacida önlem amaçlı hep kullanmaya devam ettim çok şükür şuan 21. Haftadayiz doktor plasentanin yukari çıktığını söyledi kanamalarim kesildi zaten o sebepten kullanıyorum canım
elifayvaz1_ Ebus2045 İkimizde aynı sebeptenmiş benim 16. Haftada bir anda kahverengi kanamam oldu hemen doktora gittim progestan kullanmaya başladım en son gittiğimde yukarı doğru çıkmaya başlamış demişti bana sezaryen olmalısın dedi plasenta yukarı çıkmazsa diye sana böyle bir şey söylendi mi
tulay-01 Bsra_0105 ben kullanıyorum 6 haftalıgım gecen cok kucuk pıhtı gördum bende doktora gıttık normal dedu
Bsra_0105 tulay-01 benim Pıhtı şeklinde değil kahverengi akıntı şeklinde 3 gündür devam ediyor az az hala kesilmedi progestan kullanıyorum inşallah kesilir. Ne kadar süre kullan dedi doktor progestanı size
Ebus2045 elifayvaz1_ benim zaten ilk doğumum sezaryen olduğu için gene sezaryen olmak zorundayım. Ama doktorda sezaryan şart ve kan bulmanız lazım demişti canım. Senin ilk mi genelde ilk sezaryen olanlarda 2. De plasenta aşağıda olma sorunu daha çok oluyor dedi doktor