Nergiz1 Ttgce başladı benimki mesaiye herhalde yüzü dönüktü şimdi yirn toplanma falan oldu aşağı baskı yapıyor 😃
Gokceveannesi Nergiz1 artık her an olsa iyi olur.38 artık normal çünkü ,40 beklemeseler de olur demi arkadaşım 😁kızımı 38+3 de doğurdum bunu da öyle dogursam süper olur 😁hem bugün doğum günüm benim, bence mükemmel zaman 😁😁
Serapp777 Hilalttk16 bende 37+2 yim benımde cok sert dün hep öne dogru top gibi toplandı hatta artık hareket ettkce asagı dogru baya canım acıyo
Puhu_ishak Nergiz1 aynı durum bende de var sanırım artık yeri çok daraldı uyuşuk uyuşuk hareket ediyor paşam 🤭 bugün duş sonrası karnını yavlarken ben de yumusadigini farkettim 38+2 yim ben de ama gelişimi 1 hafta kadar önde bakalim ne zaman gelecekler 🙃
Nergiz1 Puhu_ishak benimki normal kiloda doktorum normal doğurursun demişti tabi ben hala korkuyorum..
Ruyagibi1 Nergiz1 yok ikiside yok düzenli sancılarım var doktor yatış yapacaktı doğumun başlamış dedi açılmam daha çok yok diye eve gelmeyi tercih ettim
Nergiz1 Ruyagibi1 benimde düzensiz işte gelip gidiyor sancılar hastanede yatıp tek başıma kalmak istemiyorum 🥺