ikizprensesannesi @minikmucizeemaak Tamam gördüm yukarda dediğinize yazdım ben de dış gebelikte fazla oluyor diye. Umarım ikiside değil saglıklıdır tabi.
Pesperu 262223-- günaydın merkeze geldim bekliyorum beta hcg değerim çıkmış 650 idi 3 gün geçmiş 1856 olmuş hafiften sabah kanamam oldu başka bişeyim yok acaba herşey yolunda mı gidiyor offff çok stresliyim
262223-- Pesperu günaydın canım yerleşme kanaması olabilir bebeğin tutunmasi için tüp bebektiniz bu süreçte yatın dinlenin kendinizi strese sokacak şeyler düşünmeyin
Pesperu 262223-- yaaa keseyi gördük doktor yine çok pozitif olmasa da gelişimine bakacağız dedi 16 Haziran randevu var.
Pesperu 262223-- dediğin oldu yükseldi 🙈biz progesteron iğne oluyoruz bıraktığım için oldu sanırım tekrar başladım düzelir yine
262223-- Pesperu igeni ve ilacını kesinlikle kullan bebeğin tutunması için gelişmesi için aksatma inşallah kalbini de duyarsın 🤲❤️benimde kayibim oldu daha önce o iğnenin acısını bildirim yakıyor şimdi çok şükür oğlumu bekliyorum 25+0 olduk
Pesperu 262223-- maşallah size de yolun yarısı bitmiş ,darısı başıma ben negatife hazırım Şuan eğer kalbini duyarsam sürpiz olacak bana 🌸
262223-- Pesperu hakkınızda hayırlısı olsun yinede olumlu düşünün hiç beklemediğimiz anda çiçek açıyor umut oluyor
Aysel_krdg Pesperu ayy Canım benim değerimde şu an aynı senin gibi ne oldu sağlıklı bir şekilde arttı mı durumun ne şu an
Pesperu Aysel_krdg selam beta istemedi bidaha bende stres olmıyım diye yaptırmadım zaten beta düzgün artsa da boş gebelik ancak ultrasonda belli oluyor.keseyi gördük kalp atışı için 16 Haziran randevum. Sizin nasıl değerleriniz
Pesperu Aysel_krdg gördüm yeterli Şuan değerlerin pazartesi vajinal ultrasonla keseyi görebilirsin belki 🌸inşallah sağlıkla kavuşuruz benim değerlerim daha kötü arttı ama keseyi gördüm bakalım kalp atışı duyabilecek miyiz
Aysel_krdg Pesperu benim ilk değerim 105 2 gün sonra 250 4 gün sonra 543 çıktı bakalım nasıl olacak nasıl ilerleyecek inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler
__mom1 Benim arkadaşım da tüp bebek yapmıştı değerleri çok farklı artıyordu normal gebeliğe göre. Ama şuan gayet sağlıklı bebeği
ZA06 Pesperu merhaba canım baya zaman geçmiş bende şuan aynı şeyleri yaşıyorum senin son durumun ne oldu