Merhaba tüp bebek ile transfer oldum 11.gün değerm 273 13.gün değerim 463 15.gün 650 çıktı ve doktorum bunun kesinlikle sağlıksız olduğunu söyledi,pazartesi günü yani son betadan 3 gün geçmiş olacak tekrar betama bakılacak,vajinal kontrol sonrasında … dış gebelik olabilir kürtaj iğne bişeyler söyledi kafam çok karışık hiç ağrım sızım yok.SAT tarihim 3 Mayıs bu arada transfer olduktan 8 gün sonra kanamam oldu biz çok fazla hormon ilacı kullanıyoruz ben onları bırakmıştım progesteron çekilmesi olabilir dendi ilaçalara başlayınca kanamam durdu.doktorum sağlıksız ilaçları içme artık dedi ne düşünüyorsunuz yardım eder misiniz??