Haziranin 10 nunda eşimin dogum gunu sonrasinda babalar gunu geliyor ben ikisini bir arada kutlamayi düsunuyorum. Hediye olarakta hem bebegimizin hemde bizim resmimiz olan bir resim altinda yazi yazdim onuda çerçeve yaptiracagim onu hediye etmeyi dusunuyorum.Buna benzer internette zibin yada fotograf çerçeveleri vardi bende kendim yaptim