sunshine_ 27 mayıs yumurtlama günümdü ve şuan daha önce böyle bişey yaşamadım kasıklarımda bişey varmış gibi Bi ağırlık varmış gibi hissediyorum nedir böyle bişey yaşayan hisseden varmı
Glsm_19 sunshine_ adet tarihin ne zaman canım. Evet benimde öyle bende geç yumurtlama yaşadım mayıs 28 di adet tarihim geçti bende de var o ağrıda
Ezoo28 sunshine_ benimde öyle olmustu yüz üstü yattığımda kasığımda rahatsızlık hissediyordum adet donemime 3 gün kala test yaptım pozitif çıktı
Sibelsibos sunshine_ aynı gün yumurlamamız olmuş yumurtlama sonrası SaG bel kasık ağrısı uyku düşkünlüğü kasıklarda baskı hissi yaşadım 2 gündür sol bel tarafa geçti halsizlik cabası ama adete 7 gün kaldı ben bunları hem adete hemde uykuyu hava bozukluğuna verdim hayırlısı bakalım 😄😊
Sibelsibos sunshine_ senin gibi dayanamadım test yaptım 2 tane 1 gün aralıklarla birinde silik çift çizgi birinde negatif çıktı ha bide şunu diycem 5 gündür akıntım koyu kıvamlı beyaz pütürlü bi akıntı bazı gebeler bu akıntıyı yaşamış 😊
sunshine_ Ezoo28 evet lavaboya otururken bacağımı karnıma doğru çekerken normalde onu hiç hissetmezdim 9 u regl acaba yapsam mı
Ezoo28 sunshine_ erken gebelik testinde belli oldu benim normal teste çok dikkat edersen belliydi erken gebelik testleri daha hassas olduğu icin daha belli oluyor
umutlubianneadayi Benimde 8 haziran adet günüm sadece sağ kasığımda ağrı var dün sabaha karşı da mide bulantısı oldu ama inşallah pozitif tir daha 5 gün var gecikmeden test de yapmak istemiyorum nasil gecer 5 gün acaba 😄
Ezoo28 umutlubianneadayi beniimde belirtileri çok erken gelmişti mide bulantısı ve koku hassasiyeti sağ kasıkta da ağrı ben bekleyemedim erken gebelik testi yaptım 3 gün kala pozitif çıktı kan testinde 151 çıktı beta degerim ama durabilirsen beklemeni tavsiye ederim eğer hamileysem doktora gittiğinde keseyi görebilirsin en azından erken öğrenmek hiç iyi birşey değilmiş keseyi görmek için böyle daha stresli bekliyorsun 😊
Sibelsibos umutlubianneadayi adını görünce kayıtsız kalamadım benim ikinci adım şehri bu isim çok kişide yok ilgimi çekti o yüzden 😊😄
sunshine_ Ezoo28 benim yumurtlamanın üstünden 8 gün geçti sanırım ondan daha net Bi test alamam bat 9 ama Bi kaç gün atada bilir hayrlısı bakalım çok miğde ağrım var kasık ağrım oluyor arada bir de o dediğim şey katılımda hiç öyle olmazdı kuzum bakalım hayrlısı 😊
Ezoo28 sunshine_ inşallah gebelik vardır 🤲🥰 en güzeli adeti bekleyipte yapmak ben biraz pişman oldum bekleyemedigime 😊
Ezoo28 sunshine_ bilmiyorum doktor hiç bişey söylemedi beta degerine göre 1 2 haftalık olduğunu söylüyor internette ama kesin değil tabi daha küçükte olabilir
sunshine_ Ezoo28 Hım beta kaç şuan kuzum sağlıkla ilerlesin de hamileliğin benim ilki kürtaj ile sonuçlandı 😔 1 ay geçti tekrardan olmasını istiyoruz bakalım hayrlısı inşallah vardır ve tutunur 🥰
sunshine_ Ezoo28 evet düşük beta ile öğrenmek biraz zor oluyor kuzum ama olsun sağlıkla ilerlediği sürece bişey olmaz
Ezoo28 @“sunshine_”#p28105917car sunshine_ pazartesi 151 çıkmıştı çarşamba 284 çıktı doktor bir hafta sonra gel dedi sabırsızlıkla günlerin geçmesini bekliyorum. Çok geçmiş olsun inşallah rabbim sağlıklı bir gebelik ve evlat nasip eder 🤲