Pinklove Kızlar bebeğim bazen öyle sert tekme atıyorki aşağıya bağırsaklarım bile acıyor. Bu sert tekmeleri keseyi yırtar mı ya? Bi zarar verir mi? 🥺
YuvarlanamayanPaanda Pinklove yok canımm birşey olmuyor olsaydı benım bebelerin ayakları keseyi yırtıp kaburgalarımı delmiş olurlardı
myangelson Pinklove kız yok öyle olsaydı benimki hamileyken kolu bacağı cikiverirdi içerden 😂😂😂😂 çünkü çok asagidaydi
Didoun Pinklove okuyunca bir gülümsedim 🥲 orası onun için mükemmel yaratılmis bir dünya. Allah’a güvenin
Deletedmom_116 Pinklove Zrara verseydi benimki şimdiye kadar çıkmıştı 😂😂hicbisicik olmuyo dahada gaz ageliyo rahatliyolar sjsjs
YuvarlanamayanPaanda Pinklove Ayy ne zor varya kaburgamın kalkıp dışardan belli oluyordu gögüs kafesimin yamulduğu düşün
myangelson Pinklove benim çok fenaydı ya içerde horon tepiyordu resmen canımı yakıyordu hep tekmeler 🥲
Roses44 myangelson Canım. Bende şimdi 27. Haftadayim 3 4 gündür tekmeleri canımı acıtıyor birde bir yere tepe gibi oluyor bende korkuyorum açıkçası
Pinklove YuvarlanamayanPaanda Hahah benimki daha dönmedi aşağıya tekmeler atıyor bağırsaklarım kopucak gibi oluyorum😂
1prensesimm Eğer öyle bişey olmussa kızım keseden kurtulup bagirsaklarimla ip atlıyor bu sert tekmeleri başka açıklaması yok 🙈😂🥲şaka bı yana tekmelerle patlayacak kadar zayıf birsey değil o kese canım merak etme 🥰💚
myangelson Roses44 bende korkuyordum ama malesef içerden nasıl hırsla vuruyorlarsa artık 😅😅 tepe gibi olduğu zaman canını yakıyor mu
Roses44 myangelson buda beni korkutuyor ama elimi koyunca değiştiriyor yerini şuan kilosu da iyi aslında 1.130 gram dedi doktor ama işte daha geçen hafta beni nst ye soktular birşey çıkmadı ama o ara böyle tepe yapınca ağrı yoktu 2 endol ve 3 progestan kullaniyorum adalat yada nidicard istedim vermedi doktor
Roses44 myangelson söyledim birşey demedi canım persembe tekrar randevum var umarım önemli değildir bazı yerlerde okudum yeri daraliyor diye yaziyor
myangelson Roses44 doktoruna guveniyorsan gerek görmemiştir kullanman için belki de. Bende kullanmadım endol kullandim ve proluton iğne kullanıyordum
myangelson Roses44 benim böyle olduğu zaman doktor kasılma oluyor demişti. Ultrasonda anlamıştı direk bu şekilde olduğu zaman çok ağrı yapıyordu bende karnım geriliyordu bir de elimi falan koydugum zaman hareket etmiyordu özellikle sırt üstü yattığım zaman sürekli kasiliyordu o şekilde
Roses44 myangelson proluton vermedi bana Amerika’da toplatılmis dedi 2 3 aydır hastalarima vermiyorum dedi ama başka bir kadın dogumcu haftada bir kullan dedi çok kötü olursam bir tane vurdurayim