miniskesi aslında amacım oydu. 6. Haftada tiksindim , az az içtim sonra içemedim gibi beni biraz rahatlatacak sözlerdi. Bırakamıyorsam bırakamayacağım zaten öyle böyle de bi şekilde geçecek sadece uçuk tepkilere tahammülüm yok. Açık açıkta belirtmeme rağmen ısrarla yazıyorlar bende biliyorum zararlı olduğunu