Gizeemm07 canım ben başkente gidiyorum …3 tane doktor biliyorum fatih beyi çok öneriyorlar ama gitmedim hiç denemek istersen…
Yeliz hanıma gidiyorum obada ek binada duruyor çok iyi bir doktor hemde çok ilgili güler yüzlü ben çok seviyorum hamileliğimin başından beri ona gidiyorum ..300 dü muaynesi ama eşimin oteli anlaşmalı olduğu için biz muayne parası vermiyoruz artık en son ne oldu bilmiyorum…ultrason fotoları falan aşırı iyi yani renkli veriyo hemde ..devleti bilmiyorum hiç denemedim deneyen arkadaşlarım rahşana gidiyorlar oda içeriye eşini almıyor tek giriyorsun …Anadolu’nun fiyatlar bana çok yüksek geldi o yüzden tercih etmedim tabi durumunuz iyiyse orayı da tercih edebilirsiniz ..bizim hastanede doğum .7500 dü en son duyduğumda persembe gitcem sorcam bir ….