Dogan-ca29 Bebiskomiskom 🤔🤔 hıımm buda çok mantıklı ya da Dora Han.. çift isim.. çok teşekkür ederim 😇
Dogan-ca29 Hilalina çok beğeniyorum yaa… Yüksek ihtimalle ardına yada önüne başka bir isim buluk koyacağım gibi 🤭 çok teşekkür ederim yorumunuz için
Hilalina Dogan-ca29 şu an oğluma 29+4 haftalık hamileyim Kuzey koyacağız Kuzey Dora da koyabilirsiniz :) Göktuğ Dora Dora Alp Asil Dora Atlas Dora Yekta Dora Melih Dora Yağız Dora da düşünebilirsiniz:)
Arassimo cevriye35_ biz de Maya koyacagiz☺️ esim de ben de cok begeniyoruz ama genelde duyanlar baska isim de dusunebilirsiniz gibi tepkiler veriyor ama umrumda degil yani
Dogan-ca29 Arassimo nedennn.. Maya çok güzel kii ben çok beğendim 🤩 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
cevriye35_ Arassimo Biz de begendik kimse begenmiyor ama dediginiz gibi kimseye bir şey dusmez onemli olan eşlerle begenmek 🥰🌸🫶
Arassimo Dogan-ca29 bencede cok guzel cok tatlis bir isim☺️ aman herkes bisey soyluyor herkesi dinlemeye kalksak isim bulamicaz
Elisanne Dogan-ca29 Ben direk kız ismi olarak düşündüm ve büyüyünce çocuk akran zorbalığına maruz kalmasın isminden ötürü.Şimdiki çocuklar çok acımasız. Daha net erkek ismi olan isim tercih edin bence yine son karar sizin 🌸