Merhaba. Öncelikle hepinize bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum 🤲🏻.. Bizim bir erkek bebeğimiz olacak inşallah Allah nasip ederse. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri Dora ismine çok ısındım. Ancak biraz kafam karıştı unisex bir isim… Acaba sonradan pişmanlik olur mu diye … Fikirlerinize yardımcı olur musunuz bana 😇🥰