reisMom ağrım yoktu benim hiç. Sabah 8 de kanlı su geldi bir avuç kadar. Hemen sıcak duşa girdim yaktı beni biraz belden aşağıma tuttum. 8:40 da hastaneye giriş yaptık. 4 cm öğlene kadar doğum olur dedi. 2. Doğum Daha çabuk olur dedi ebe öyle de oldu. 6 cm de suni verdiler haşa ağrı yoktu. 9:45 de suni verdiler 25 dk sadece suni aldım. Sonra açıklık muayenesi yaparken biraz uğraştı ebe daha odadayken. bana yardımcı ol sancın gelince ıkın dedi. Ikındım. Tamam artık Doğumhaneye çıkıyoruz dedi. 10:10 da doğumhanedeydim 15 dk da doğum oldu. Yani hastaneye girmemle doğum yapmamın arası 2 saat. Rabbim gerçekten yardım ediyor. İnşallah hepinizin daha da kolay doğumu olur 🤲