yesilkahve sabah 8 de hafif kanlı suyum geldi. Direk sıcak duşa girdim. Hazırlandım hastaneye geldim yakın hastanem. 8:40 da hastaneye giriş yaptık. 4 cm dediler. Lavman yapıldı. Lavmandan sonra 6 cm oldu. Suni verdiler 15-20 dk da tam açıklıkla doğumhaneye gittim. 10:10 da 10:25 de doğum yaptım. Rabbim herkese en az benimki kadar kolay doğum nasip etsin inşallah