1erkekkannesiiii Betbet3434 50 kilo ile hamile kaldım 60 kilo ile doğuma gittim. Hamileliğin son ayları birden sistim nasıl oldu anlamadım bebişim şu an 5 aylık olacak. 3 buçuk aylıkken eski kiloma düştüm ama hafif ayva göbeği gibi kaldı bacak kalınlığı da kaldı yine de kilo verdim nasıl bir şey siz düşünün 😀.kilo alma verme Doğumla da ilgisi yok sağlıkla da. Siz iyiyseniz bebek iyiyse gerisi önemsiz
pandasever Betbet3434 17 haftalık hiç kilo almadım aksine iki kilo vermişim. Herkesin bünyesi vücut yapısı farklı. Hamilelik kişiye özel bence hamilelikte yaşanan kilo göbek çıkması vs de. O yüzden kiyaslanacak birşey değil. Ki Zaten fazla almamişsınız.
Betbet3434 ayseaaksoy oh maşallah ben haftada 1 kilo alımlarına başladım 17 haftamda tartıda +3 gözüküyor. Sanırım 21 haftada +7 olacağım… Çok şükür bebeğim sağlıklı dikkat ediyorum çünkü sağlık problemlerim var doktorum nitelikli beslenmemi söylüyor. Tatlıdan bebeğe geçen gram faydalı bir şey yok, karbonhidratta öyle bol bol protein ye diyor ama işte öyle olmuyormuş o sürekli bir tatlı krizi 😬😬😬
Betbet3434 Tugraseda ah ah şeker, kolestrol, kalp, tansiyon hepsi var bizde de… safra kesemde de taş olduğundan vücudun yağ tutuyor… 17 haftam ve son 1 haftada nasıl +1 kg daha aldım kesinlikle farkında değilim.