Betbet3434 Kızlar merhaba 165 boy 52 kilo ile hamile kaldım 16haftalık gebeyim 2 kilo aldım, sağlıklı gebelik ve normal doğum istediğimden yeme tüketimime dikkat ediyorum ama sanki 2 kg fazla almışım gibi geliyor sizde durumlar nedir?
gulucuk7 Merhabalar bence bebek sağlıklı olduktan sonra kişinin aldığı kilo kendine özeldir hamileliklerimizin hep farklı sürmesinden kaynaklı ☺️ 3 kilo ile doğum yapan da gördüm 30 da . Ben 30 haftalık 15 kilo aldım ama dediğim gibi her hamilelik kendine özel bence
Elfve Çok zayıf hamile kalmışsınız takılmayın kiloya. Ben ilkinde 170 boy 56 falandım sonra kusarak kilo vermiştim ama doğuma tabiri caizse duba gibi gittim su içsem yarar 😏 puf diye inmedi kilolar ama daha kolay gitti. Sonra 62 yle kaldım 59 olmuştum 67 yle doğuma gittim döndüm gram vermemiştim doğumda şaka gibi bide lohusayken emzirdikçe hoşaf içtim tatlı yedim 73 oldum 😅 sonra kilo veriyordum 64 oldum tekrar aldım 68 Ken hamile kaldım çok kötü bi kilo zaten istemedim bebeği de şuan 67 yim 14 haftalık. Kiloya çok takılıyorum artık maalesef ama gerçekten su içsem yarar yapcak bişi yok
Betbet3434 ayseaaksoy oh maşallah ben haftada 1 kilo alımlarına başladım 17 haftamda tartıda +3 gözüküyor. Sanırım 21 haftada +7 olacağım… Çok şükür bebeğim sağlıklı dikkat ediyorum çünkü sağlık problemlerim var doktorum nitelikli beslenmemi söylüyor. Tatlıdan bebeğe geçen gram faydalı bir şey yok, karbonhidratta öyle bol bol protein ye diyor ama işte öyle olmuyormuş o sürekli bir tatlı krizi 😬😬😬
Akgnedda Daisy0000 Kiz doktor bunu bile kabul etmiyor ne diyosun sen 😂 zaten kilolu hamile kaldigim icin ekstra kilo almadim cok sukur
RSinem 58 ile hamile kaldım şuan 14+5 im 59.8kg iyi mi kötü mü bilemiyorum karnım henüz çıkmadı ama çok kilo almak istemiyorum vücudum müsait tam bir Boğa burcu olarak yemeyide severim abu kilolarda kalabilmek için normal yaşantımdan hep dikkat ederdim şimdi de ediyorum ama yine de çok kilo almak istemiyorum inşallah öyle olur 🤲
Busertas 48 kg ile hamile kaldım 28 haftalığız 57 kg 9 kg almışım🙈 doktorum biraz fazla olduğunu söyledi dikkat etmeye çalışıyorum 😅
Tugraseda Betbet3434 bende 168 boy 54 kilo ile hamile kaldım. 23. Haftamdayım 3 kilo aldım. Son bir ayımda diyetisyen yardımı aldım. Ama paketim bitince bıraktım memnun olmadığım için. Baba tarafım komple şeker hastası olduğu için risk grubu altında olduğumu söyledi doktorum. O yüzden dikkat ediyorum
Betbet3434 Tugraseda ah ah şeker, kolestrol, kalp, tansiyon hepsi var bizde de… safra kesemde de taş olduğundan vücudun yağ tutuyor… 17 haftam ve son 1 haftada nasıl +1 kg daha aldım kesinlikle farkında değilim.