Birdemet95 Sibelsibos fotoğrafı varsa bakabilirim daha net birşey söylemek için ama dediğim gibi silik çıkıyorsa muhtemelen vardır sadece biraz erken olduğundan dolayı siliktir, her geçen gün daha çok koyulaşır :)
Sibelsibos Birdemet95 inşallah bakalım desteğin için bu arada çok tşk ederim olsada olmasada iyi geldi yorumların 🙏🙏🙏😘😘😘
Zzeyynep04 Sibelsibos sabah yapmayı deneyin aç karna su içmeden ozaman daha net çıkar derler ben iki aylıkken bile tam kırmıxı olmamıştı çünkü.
HaticeNur16 Sibelsibos iki fotoğrafta da silik çizgiyi görüyorum inşallah vardır sağlıklı hayırlı bir evlat nasip olur 🌸
Zzeyynep04 nisanne bunda gebe gözüküyorsunuz çizginin ikincisi bile olması o anlama geliyor dedi doktor ama kan verin siz biran önce garanti olur.
nisanne Zzeyynep04 inşallah ya kafayı yicem sanki sürekli bekleyip sonra siliklesmesi moralimi bozuyor
Sibelsibos Zzeyynep04 erken gebelik testini öyle yapmıştım şimdi hesplafım ben yumurtlayalı 7 gün olmuş bugünle tabi çıkmaz ah ah ben ve sabırsız kişiliğim yine duramadı 😄😄
nisanne znkara pazartesi gidicem doktora şuan gecikmenin ikinci günü o zamana kadar adet olmassam bakalım
Zzeyynep04 nisanne inşallah hayırlısı olur hakkında canım şuan sonucun ne yine regli olmazsan doktora başvur derim.
HaticeNur16 nisanne kuruma çizgisine benzemiyor canım gecikmen varsa kan vermelisin bir arkadaşımın bu şekilde sonradan çıkmıştı 1 hafta olmadı doğum yaptı darısı başımıza 🤲🏻 Güzel düşün güzel olsun stres yapmamaya çalış 🌸