nisanne
Ben hamileliğimi böyle öğrenmiştim 1 saat sonra silik bir çizgi ile :) tabii bende negatif dedim çünkü çok zaman geçmişti üzerinden ama 1 hafta sonra tekrarlayınca kıpkırmızı çıkmıştı, geç döllenme olmuştu bende adetten sonra tekrar deneyin, hayırlısıyla hamilesinizdir inşallah ☺