Ao526- _ilayda_ 29+0 ile 🎉🎉 Uygulamaya göre 77 gün kaldı 🙈 Ama tabi bebiş ne zaman gelmek isterse 🤷🏼♀️😂 Sürecini sağlıkla tamamlayıp inşallah gününde gelir 🙏🏻❤️
_ilayda_ esraEb kız cinsiyeti 🌸 ama bilmiyorum göbek seklimi gören erkek diyor kız olduğuna kimse inanmıyor. Normal geçiyor agirlasmisim biraz nefesim daralıyor sancı giriyor arada bende tam anlayamadım ilk gebeliğim🙈
esraEb _ilayda_ benim de ilk. Gün geçtikçe daha bi zor olmaya başladı hem bedenen hem ruhen. Ağzımın tadı yok yine bir şey yemek istemiyoeum midem bulanıyor falan 😤
Aysenurmus An itibariyle son 99 bu benim için o kadar kıymetli ki (daha önce bir kaybım oldu son 100de çok şükür şimdi 99u gördük.) İkiz olduğu için 36. Haftada gelir umudundayız o yüzden de bize son 72💐
_ilayda_ Aysenurmus rabbim birdaha yaşatmasın inşallah rabbimin mükâfatı ikiz 🌸 sağlıkla alırsınız inşallah❤️❤️
ayse_1960 _ilayda_ amin inşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli alalım inşallah yavrularımızı 🤲 evet zorunlu böbrek nakilliyim
_ilayda_ esraEb cinsiyeti nedir sizinki doğuma az kaldığı içindir o psikolojik oluyor gerçi ben öyle düşünüyorum 😂
esnyz14 _ilayda_ Allah’ım sağlık ve sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin inşallah. Kaç kilo acaba yakınlarda gittiniz mi doktora?
TuqbaArslan Kalbiimde2can ayy bizimde son tarih 8 ağustos ama temmuz sonu da olabilir tabii canı ne zaman istere😊kizim 4 ocakti ama 21 Aralık doğdu mesela 🥰
_ilayda_ TuqbaArslan hayırlısı olsun bakalım benim başka uygulamada 8 Ağustos gösteriyor ama bilemedim 😂
Kalbiimde2can TuqbaArslan evet bizimde öyle gibi ilk oglum 28.07 olacakti oda 01.07 geldi buda erken gelebilir bakalim insallah 01.08 olur diyorum ben 🤭🥰
Hazal7706 Son 98 . Bu 2.gebeligim ilki sezeryan olnca buda agustosun sonuna denk gelir diye dusunuyorm nasip kismet. Hepimiz saglikla kucaklarimiza alalim insAllah
_ilayda_ Hazal7706 normal doğum mu nasıl bişey sancısı benim ilk ne kadar korkmuyorum desemde var korku 😂
esraEb _ilayda_ benimki erkek Allah nasip ederse. Evet doğuma yaklaşmanın stresi de başladı sanırım 😤askerler gibi Şafak sayıyorum 🙈 salı günü de gebe okuluna başlıyorum inşallah. Bir şeyler öğrenince belki stresim azalır 😄