_ilayda_ kahvesever__ hayırlısı olsun inşallah benim 28+4 ağustosun 22si görünüyor ama doktorum 1 ile 20 Ağustos arası dedi hangisi doğru bilemedim 😀
TuqbaArslan Kalbiimde2can ayy bizimde son tarih 8 ağustos ama temmuz sonu da olabilir tabii canı ne zaman istere😊kizim 4 ocakti ama 21 Aralık doğdu mesela 🥰
ayse_1960 _ilayda_ amin inşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli alalım inşallah yavrularımızı 🤲 evet zorunlu böbrek nakilliyim
_ilayda_ esraEb kız cinsiyeti 🌸 ama bilmiyorum göbek seklimi gören erkek diyor kız olduğuna kimse inanmıyor. Normal geçiyor agirlasmisim biraz nefesim daralıyor sancı giriyor arada bende tam anlayamadım ilk gebeliğim🙈