Burcu_Blt Bizim de abimiz var 5 buöul yaşında . Çok heycanlı . Her gün kaç gün kaldı diye soruyor . Ne hediye alacağım diye düşünüyor. Kumbaraları boşalttı 😀 inşallah doğduklarında da çok güzel bağlar kurarlar . Tüm kardeşler mutlu mesut anne babayı üzmeden yormadan geçinsinler 😀😀