Umut5135 aybarsaybuke Yaa çok sevindim maşallah 🧿 sağ salim kucağına almak nasip etsin rabbim inşallah darısı bize inşallah
aybarsaybuke ezgikrby doktor yüksek çıkmış ikiz olabilir diye mesaj attı değerimi söyleyince. Yarın gidicem bakalım sevinemiyorum hala 🥹
Umut5135 aybarsaybuke yaaa maşallah çok iyi benimde yarın 9. Gün 4 gün sonra test verecem ne olur dua et şimdi seni darlama vakti ne gibi belirtilerin var senin şuanda
Naz1616 aybarsaybuke benimde ilk gebeligim asilama ile oldu 10. Gün benimde çok yüksek çıkmıştı sonra ikiz olduğunu öğrendim çok fazla yükselme ikiz gebelik şüphesi hayırlısı olsun hakkinizda
Mervs aybarsaybuke maşallah ikiz olma ihtimali çok yüksek ilk gebeligimde aynı degerlerde çıkmıştı ama ben 5 haftalıkken ögrenmiştim ve ikizdi doktor kan degerinden anlamıştım ikiz oldugunu demişti şimdiden hayırlı olsun canım ❤️
ZeynepNur5274 aybarsaybuke şöyle söylim benm temmuzda kimyasal oldu ağustosta normal hamşle kalmıştım betam böyle çıktı adet gecikmemde olmamıştı doktor ikiz olabilir dedi ama tek bebekmiş ama oğlum 3 hafta önden gidiyomuş sonra acaba kimyasal olan düşmedi mi die bi düşünmedik değil . 37 haftamda doğum yaptm ama ultrasona göre 40 haftaydı
aybarsaybuke Umut5135 allahım bu sevinci her isteyene en en hayırlı zamanda nasip etsin. Belirtim uyku,kasıklara arada saplanma, memeye dokunamama. Ama ben bunlara hiç belirti dememiştim cunku iğne etkisidir hala diyip diyip durdum
berra-ksrdemir2001 Maşallah değerin çok güzel çıkmış.Rabbim hayırlı haberlerle dönersin bize inşallah bekliyoruz
Hayrnnisaors97 aybarsaybuke Sen bilirsin ama çatlatma iğnesi hem gebelik belirtisi yaşatıyor hemde testleri aynen böyle koyu çıkarıyor inşallah vardır canım bi kaç gün daha sabret kesin sonuç olur aslında
aybarsaybuke ZeynepNur5274 geçen ay bende kimyasal geçirdim vallahi bende sizin gibi aklımdan geçmedi değil 😄
Hayrnnisaors97 Ay yorumları okudum nasıl sevindim baya yükselmiş demek ki öğrenen de var ben 15. Gününde 128 ile öğrendim bence de öncesinde olmuş gebelik hatta ikiz bile olabilir 🥰 hayırlı olsun doktorunla görüşünce yaz mutlaka buraya bizi habersiz bırakma
Linaninannisi aybarsaybuke Allahımmm 🙏🏻 inşAllah ama inşAllahhh hamilesinizdir gerçektenn içten dualrım sizinle ♥️🙏🏻😘