Tugcelb oha ciddi misin jajdjs umarım o kadar sürmez. Normal demekki benimki😅 benimde çok fazla dikişm var ondandır o zaman. Doktoruma dikerken sordum kaç tane diye söylemedi ama merak etme doğumda olması gereken kadar demişti. 40 kontrolünde iyileşmiş dikişlerin ben böyle güzel iyileşeceğini tahmin etmedim doğum yaptığın hiç belli değil çok fazla dikişin vardı dedi. Doğum anında korkmayım diye söylememiş