AyFa1608 feray_kalkan 😅😅 napayım içte bir dünya dikiş var. Doktoruma kaç tane dedim söylemedi. Dışta da taa makatın yanına kadar 😬
Sacmalama_engiinn AyFa1608 ah salihim üzümlü kekim skdkjd bende de öyle olmuştu 2 ay oldu daha yeni yeni toparladı ağrı daha yeni yeni geçiyor
AyFa1608 Hilalttk16 3650 doğdu çok fazla ödemi vardı. Doğumdan sonra çok zayıfladı hep ödenmiş kilosu😐
AyFa1608 Hilalttk16 inan doğum anında baygın gibiydim çok net hatırlamıyorum ama hatırladığım kadarıyla düzensiz ve hızlı geldi o yüzden makata doğru yırtarak geldi.
Hilalttk16 AyFa1608 anladım benim bebeğimde kilolu ama normal doğum pozisyonunda ne yapmalıyım hiç bilmiyorum
Hilalttk16 AyFa1608 normal doğum istiyorum zaten pozisyonunu da almış ama kilolu olması kafamı karıştırıyor. Vakumlu çekilir, omzu takılır vs diyen de çok oluyor
Senatalya06 feray_kalkan ikizleri normal almıyorlar şaşırdım doğrusu , zor oldu mu doğum , benimde ikiz
feray_kalkan Senatalya06 valla ben istedim sorunda yoktu aldilar. Yoo aliyorlar cesaret lazim sadece yengemde normal ikiz dogum yapti
Hilalttk16 AyFa1608 37+2 deyim ve şuan en az 3500 kilo dedi doktor 😬😬 haftada 280 300 gram falan alıyor
cokkasmabeabi AyFa1608 dikisiniz çok muydu? Bebek kaç kg doğdu? Açıkçası iki normal dogumum oldu bunları yaşamadım
AyFa1608 cokkasmabeabi 3650 doğdu. Dikişim çok. İçte de çok dışta da makata kadar. Dikişlerin iyileşti ama ipler kayboldu. Doktorum 40 çıkınca gel demişti. 41.gün gittim. Kimse inanmaz doğum yaptığına hiç doğum yapmamış gibisin şu an herşey iyileşmiş dedi
cokkasmabeabi AyFa1608 zor bir doğum oldu acaba psikolojik mi hissediyorsunuz? Doktor iyileşmiş de demiş ya
AyFa1608 cokkasmabeabi yok canım ya bidliğin ağrıyı hissediyorum. Evet zor oldu ama onu unuttum yani psikolojik olarak iyiym.
Elisanne AyFa1608 Bende normal doğum yaptım 2 kere ama dediğiniz gibi bir şikayetim olmadı dikişli idi dikiş dökülene kadar iğne batar gibi battı sadece dökülünce rahatladım çok şükür başka da şikayetim olmadı..