Merhaba kizlar 33+4 haftalık hamileyim dünde açmıştım post ama yok yani bugünde hiçbir hareket yok. Fetal doppler la bakıyorum kalp atışı var ama hiç hareket etmiyor resmen sabah akşam gece durmadan hareket ederdi şimdi 3 gündür hareket hissetmiyorum. Kalp atışıni dinliyorum ama ne yapsam gene de gitsem mi hastaneye? Sinir oldum artık ya