Ecemsi Kaderkya doktora ben kanamayı soylemesem bana birşey söyleyemiyordu canım geç döllenme olmuş o yüzden 10 gün sonra gidicem bol bol yatıyorum ilacımı kullanıyorum inşallah düşük olmaz rabbim hayırla sonuçlandırsın
Ecemsi tulay-01 Canım gece benimde çok minik derecede parca geldi korkulacak birşey yok mu kayınvalidem 2 düşük yaptığı için o da korkma dedi daha büyük ve aşırı kanama oluyormuş rabbim hayırlısını versin korkmayalım
tulay-01 Ecemsi korkulacak bırsey yokmus cnm bebek tutunmaya calıstıgı ıcın normal dedı buyuk parca yada cok kanama olursa kork dedı
Cerkes6019 Kaderkya bana doktorum bıraktırdı lekelenme arada geliyor benim 10 haftalık olduk biz kalp atışını duymuştuk daha yeni