Meliha0263
Bende 11+1 haftalık hamileyim diye gittim,aşırı kanamam oldu. Acilde damar yolu açıp doğum bölümüne gönderdiler,bebeğini kalp atışını duyana kadar canımdan can gitti. Çok şükür ilimizde iyiyiz. Doktor bebegin gelişimiyle SAT ile uymuyor deyip 1 hafta ilerletti bizi. Bi anda 12 haftalık olduk. 2 gün yattim hastanede,müşade altında kaldim. Günde 2 progestan içtim. Şimdi evde istirahatteyim. Uzun yol 2 hafta yasak.